Arkadaşlar 26+3 olduk bu dönemde yaşanan ve normal sayılan ağrılar ve tehlikeli olan ağrılar hangileri doktorunuz bilgi verdimi ya ben üşüttüm galiba böyle göbeğimin kenarları böbreklerime doğru ara ara diken batar gibi oluyor ama anlık böyle sabahtan akşama kadar değil birde 1 2 dakika sürmüyor bile nette bunlar normal yazıyor ama doktorundan bilgi alanlar yazabilirse çok sevinirim