Alvn3946 AylnCllz doktorun bana bir hafta sonra gel sonuçlara bakalım dedi ama kanları laboratuvara bıraktığımda 10 gün sonra dedi ben de ne olur ne olmaz diye 10 gün sonra gideceğim
AsyAyse fatmayd 12+4 de cuma günü yaptırdım karından ultrasonla baktı burun kemiği ve ense kalınlığı ölçülüyor, daha sonra kan veriyorsun bi kaç güne o da Çıkarma kan testi ile ölçümler uyumlu mu diye kontrol ediliyor. İnşallah güzel Çıkar sonuçların 🍀
HcrHcr 2li testi yaptırdım ilk test olduğu için. Doktorum 2li sonucuna göre 3lü ve 4lüyü gerekli görmedi. Detaylı ultrasona girdim.