misslavinia1 Kasılmalari sürekli takip et belli bi düzeni varsa o şekilde git canım Dr a inşaAllah. Son 2 3 saatin hep aynı aralıklarla kasılma oluyorsa düzen sasmiyorsa o zaman gidersin. Bi de doğuracagin zamanı da anlıyorsun zaten. Bi an bi rahatlama geliyor sonra yavaş yavaş artan bi kasılmalar başlıyor. Kendini kasma rahat ol evham yapma. Biliyorum bi an önce kavuşmak istiyosun ama inan bana anne karnında ne kadar gelisirse o kadar iyi. Doğduktan sonra dış dünyaya o kadar çabuk adapte oluyorlar. Benim ilki erken doğum oldu, ikincisi haftalarini tamamladı. İlki çok sıkıntılıydi kolikti. Elhamdulillah ikincisi çok uyumlu sakin bi bebek. Demem o ki tadını çıkar canım benim. Uyuyabildigin kadar uyu. Başka çocuğun yoksa şu anın tadını çıkar. İnan bu günlerini çoooooook arayacaksın 😁 Ayaklarımı uzatıp dinlenmeyeli bi hayli zaman oldu. 😂