yasmin19191
Kizlar 39+1 gunluk hamileyim. 2 gun once ozel hastanede bir doktora gittim normalde devlet hastanesine gidiyodum. Ozeldeki doktor cati muayenesi yapcam dedi yapti normal dogum yapabilirsin orta derecede musait buna catin dedi. Sonrasinda cok fazla kan geldi. Tekrar bakti rahim agzinda yara var dedi. 2 gundur de hep kanamam var. Dogumu etkiler mi bu yada nasil gecer.basina boyle bisey gelen var mi acaba?