Buseufuk1531 Merhaba annişler bişey sorcam anne karnındaki bebeğin kafasının ne tarafa yönelik olduğunu nasıl anlıyorsunuz ? Geçen bir arkadaşım tuttu elledi karnımı balı su tarafta falan dedi alla alla dedim nasıl anladı acaba bu arada 6+5im
ozumveannesi Buseufuk1531 ilerleren haftalarda anlaşılır karnının büyüklüğüne bağlı 30haftadan sonra felan bebeğin kafasının geldiği kısım daha sert oluyor
en_guzel_emanetlerim Buseufuk1531 kafa popo ayırt etmek zor ben sadece elini ayağını dizini hissediyordum oda son haftalarda çok baskı yapinca
Buseufuk1531 Mavi11 Mavi11 yo arkadaşım doğurdu yeni doğum yaptı bende suan 6aylıgım.Yanı bebeğim başı ne tarafa dönük onu nasıl anlıyor ki anlamadım ben
Mavi11 Mavi11 o bahsettiği biraz imkansız tekmesini vs ilerleyen haftalarda hisseder dışardan görülür ama kafasını tutması mantıksız geldi zaten karnımz gergin aşırı derece de
Buseufuk1531 ozumveannesi 30haftama benim daha çok var benim hissedememem gayet normal öyleyse 😇teşekkür ederim
Buseufuk1531 Meliyyke ben yanlış yazmışım özür dılerım 6 aylık 5 günlük oldum tam detay vermek ıstedım
Meliyyke Buseufuk1531 anladım. Çok zor kafasını hissetmesi. Poposu da olabilir yani. Ben 35 haftalığım kafasının yerini anca hıçkırınca anlayabiliyorum ki dokunmak imkansız bir şey
kaderbylozturk Buseufuk1531 ben 36+3 hala anlayamıyorum sadece sert ve geniş olan tarafı sırtı dıyorum ama cenın pozisyonunda cok zor bence hıssetmek
TTtutku Buseufuk1531 6 aylıksa sizin bebeği kasıklarda hissederseniz o hissettiğiniz ayaklarıdır ama kafası için sizin için erken ama yuvarlandığını felan hissediyosunuz benımm doktorum aşağıda hissediyosan onlar ayaklarıdır demişti
Mavi11 Buseufuk1531 elbette ama bu 7-8 aylıkken falan anca yani tekmeler sıklaşıyor belirginleşiyor falan