berosunannesii bende aynıyım canım ama şöyle düşün kimler kimler yapıyo biz mi yapamıcaz gelip geçicek bol bol dua edelim elimizden şuan başka ne gelir güzeli çağıralım bide herkes bişey anlatıyo ondan etkileniyoruz bence hamile bi insana ay ben bir ay kendime gelememiştim bilmem ne diye anlatılır mı demi bu insanlar cidden çok kötü şahsen benim kötü bile geçse asla bi hamile insana anlatmam ilerde çünkü nasıl bir duygu değişimi yaşayıp görüyoruz keşke herkes empati yapabilse ama yok anlatmayın dediğim halde susmuyorlar bezen neyse biz bunları duymucaz ben şimdiden kendimi şartladım 1 haftada ayağa kalkıcam yürüyüş yapıcam diye sende öyle yap bence 🌸