Tasbebek canım Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah eger acilman yoksa bnce o suni sancıyı boş yere çekme doktorunla konuş direkt sezeryqna gir bni yanlış anlama moralini bozmak istemem bnd 4 gün önce 2 cm açıklıkla gittim tam tamına hiç abartısız söylüyorum 24 saate yakın suni sanci aldim ve kat be kat artırılarak en son acilmam olmayınca doktor sezeryana aldı hersey nasip kısmet bnd deli gibi normal doğum istiyordum ama olmadı yine moralini bozmak istemiyorum bebeğim suni sanci verilirken heyecan ve stres yapmis solunumunda sıkıntı olarak doğdu şimdi sıkıntısı yokmuş ama 10 gün müşade altında ve sadece 3 saniye yanağını yanağıma koydular 😰daha kucağıma bile almadım onun için korkma yinede ama Bn bunları yaşadım sana iyi ve sağlıklı dogumlar