Elif1907 Seval75 Bende tek isim koyma taraftarı olaraktan hem kolay telafuz edilen hemde anlamlı olması sebebiyle “Efe” diyorum🌼💙💙 “Gurur” ismi de çok güzel 🎩
Sinemsevgin Evet bende takip ediyorum. Kocamla ikimizin isimleri S harfi ile başlıyor o yüzden S ile erkek ismi ariyorum, fakat bulamiyoruz. Yardimci olur musunuz?