Leyla54581 Gördüğüm çoğu postta bebeğinin cok hareketli olduğunu yazmışlar ben 34. Haftadayım böyle aman amam cok hareketli diyemiyorum bile.. şükür hareket ediyor ama cok değil yani🥲 kendimi kötü hissettim acikcasi 🙄
fatmaeldmr Leyla54581 Ben yazmıştım lütfen öyle düşünmeyin bu benim ikinci gebeliğim ve her gebelik birbirinden çok farklı ikisi de erkek olmasına rağmen ilk gebeligimde sadece akşamları normal hareket ederdi ve bu 2. Gebeligimde şok içindeyim ilki hiç hareket etmiyomus buna göre demem o ki sağlıkla bir alakası yok bence yaradılış fıtrat yüklenip geliyo 😅
Mucize2023 Leyla54581 Bende aynı durumdayım. 29+4 haftalık benim prensesim ama arada bir hareket ediyor. Bazen endişeleniyorum. İlk hamileliğim.
Ebru_cekin06 Leyla54581 ilk hamilelinse normsl bende ilkinde senij gibiydim hatta cok ozeniyorxum karni oynayanlara tekmd attinda benimde 2dohumum aman masallah harekegldfi gece gündüz simdi 36 haftalim biraz azaldi hafifledi yani
Leyla54581 fatmaeldmr benim ilk gebeligim ve ister istemez kafama takiyorum.. tabi haklisiniz her gebelik farkli bende tecrübesiz oldugum icin post atiyim dedim 🥹 saglikla hayırla kavuşuruz inşaAllah 🤍
Leyla54581 Mucize2023 endişelenmemek elde değil 😅 ben yada fazla takıntılıyım bilmiyorum.. neyse ki coğunu atlattık sayılı günler kaldı 🤭