Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Benim doğumum Şubat ayına denk geliyor bildiğiniz kış.. Bende genellikle tulum tarzı kıyafetler aldım patikli. Ama 0-3 ve 3-6 aldım çünkü 6. aylarından sonrası yaza gelecek cıkar yaz alışverişini o zaman yapar alt üst takımları büyüdüğünde almış olurum dedim. Sizce yanlış mı yaptım?