Merhaba kızlar 37+4 olduk 1 haftadır aşırı derecede bebeğim alt tarafa vuruyor idrarım olmamasına rağmen sanki paylayacak dereceye geliyorum geçmiyor hiç bi şekilde Altan bişey çekiliyor gibi iğne gibi batmalar bide sırt ağrım çok fazlalaştı yan yatsam ne yapsam ağrısı geçmiyor böyle baş ağrısı olur ya gidip gelen cinsten sırtımdaki ağrı aynı şekilde bide adet olucağım gibi sürekli alt kısmım alev alev adet ağrısı yok sadece hasta olursun gibi alt tarafım uyuşuyor sizce bunlar doğum belirtisi midir 🤣🫣 lütfen öyle olsun