Cikonunannesi60 Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim dört gündür bir türlü geçmeyen ishalim var çok şiddetli değil ama var yani muz flnda çok yedim geçmiyor birde hemoroid yaptı ishal salı günü randevum var o zamana kadar yardımcı olabilecek varmı
Neslismom Cikonunannesi60 36+3 üm bugünün bilgisinde doğuma yakın ishal olmak vücudu doğuma hazırlamakmış bağırsakların boşaltılıp rahmin rahat kasılmasıymış rabbimin mucizeleri en çok bilinen doğum belirtisiymiş bir hormon son ayda çok üretilirmiş ondan kaynaklanıyor
Esraag Cikonunannesi60 38+5 feyiz bende de 36 da başladı ishal ne yaptıysam geçmedi hala var , hemoroid de aynı şekilde geçmedi ve kesinlikle doğum yaklaştıkça daha da artıyor.. umarım sende işe yarar tavsiyeler
Cikonunannesi60 Neslismom bnide o korkutuyor doğum mu başlıyor diye kasılmalar da çok vaktinden önce olmaz inşallah 🤲
SebnemRasit Tatlı kaşığına Türk kahvesi koy üstüne limon sık 5-6 damla sonra yut. İnşaallah işe yarar 🤲🏽
Cikonunannesi60 Senel6767 İlk defa duydum patates yedim ama nişasta katmadim birde öyle deneyim aslında ishal olmam kolay kolay olsada bir gün de geçerdi bu sefer geçmedi
Cikonunannesi60 Esraag yine seninki baya gününü tamamlamış bnm değişik değişik sancılarım da var korkuyorum valla bide üçüncü doğumum olacak çabuk başlar ve biter erken olur diye korkuyorum