32 haftalık gebeyim nst konusu geçmedi doktorla aramda erken doğum rıskım var bebek her türlü erken gelıcek ama sancıdan degıl servikal kısalıktan dolayı nstye ne zaman gırdınız 34 de kontrolüm var doktor o zaman mı ıstet acaba cok şükür ultrosonda ve bende herhangi bı problem yok doktor ağrımı va sordu bende olmadığını söyledim