Kızlar internetden araştırdıgıma göre kurdeşen var herzmaan çıkmıyo bazen yürüyüşten sonra bazen duştan bazende gluten tükettgimde oluyor yaşayan varmı ¾ saat içinde geçiyor iz falan kalmıyor ama kaşındıgında kaşınan bölge kabarıyo ödemleşiyo ve sıcaklık oluşuyor