Kızlar özet geceyim benim adetim 2 gün geçti iki tane test yaptım biri normal diğeri erken gebelik testi normal olan negatif erken olan pozitif sonuç verdi. Ve akşam pembe kanamam oldu az acık renkli ama devam ediyor regl olabilir mi? Pzt gidicem doktora maalesef basından gecen varmı birde bacaklarım kalçam asırı ağrıyor hamilelikmi regl mi?