CimKefA sakın yapma diş ilk 3 ay benim de ağırdı eşim ondan yaptı bana bütün diş etlerim bembeyaz oldu yara oldu karanfil yağı al ve onu bi peçeteye 3-4 damla dök ağrısını gideriyor Benim 6 tane çürüğüm vardı düşün yani ağrısı çok kötüydü birde dişlerini düzenli fırçala ilk 3 ay diş etlerinizden kalsiyum aldığı için normal ağrıması birde son 3 aylık dönem de de ağrıması normal