Ben de bekliyorum haftaya pazartesi gitmeyi düşünüyorum doğrusu eşim yarın gidelim doktor bir ilaç vs verir dedi amaaaa bilmiyorum 2 kaybım var onlarda hersey güzel giderken bir düşük biri kürtajla sonlandı o yüzden gec gitmek istiyorum bekleyebildiniz kadar beklicem