Selam anneleeer🌸
Öncelikle benim 2. Normal doğumum oldu. Bir hafta önce 5 kasım da kavuştuk oğlumla 👼🏻
40+2 hafta Kontrolüm vardı uyandığımda bir baskı hissetim 5 dk da bir gelen sancıyla beraber. Ve bu şekilde devam etti acaba dedim geliyor mu ama eminde olamıyorum nasıl olsa hastaneye gidiyorum nst girecektim orda anlaşılır deidm ☺️ Neyse taksiye binip gittim. Sabah saat 9 hastanedeyim. Doktoruma direk agrım olduğunu ve baskı hissettiğimi söyledim çatı muayenesi yapıldı 4 cm açıklık vardı. Doktor bi saat snra tekrar bakalım ilerleme var mı yok mu duruma göre biraz suni veririz istersen dedi hızlandırmak için doğumu.. Bu sırada ben eşimi ablamı falan aradım hasteneye gelin doğuruyorum çantamı flan alın diye :))) onlar gelene kadar bende hastenede merdiven inip çıkıyorum sancılarım sıklaşmıştı 3 dk bir geliyordu ama karşılayabiliyordum sancıları ayakta . Saat 10.30 da tekrar açıklığa bakıldı 8 cm olmuştu 😨 ebe hadi çatala geçiyoruz dedi. doktora da haber verdi tabi ben çok heyecanlandım korkuyorum da ıkınabilecek miyim diye. Ayrıca Ebeler çok çok iyiydi aşırı destek oldular çok güzel enerji verdiler Allah onlardan razı olsun. Doktor geldi ve ben artık çataldaydım. Sancın gelince ıkın ittir bebegini dedi 3 4 ıkınmamla geldi oğlum çok şükür🙏🏻🙏🏻🙏🏻 o an bütün agrı sancı gidiyor Allah’ın bi mucizesi bu işte . Allahımmmm bebeğimi verdiler kucağıma o an ki hissi anlatamam size 😢😢😢 Allah hepinize hayırlısıyla sağlıkla doğurmayı nasip etsin .
Benim hikayem böyleydi sormak istediğiniz bir sey varsa sorabilirsiniz merak ettikleriniz varsa cevaplarım müsait olduğumda 🌺