Meltemteriss Kasıkta yürürken acı yaşatacak kadar baskı hissediyorum yürürken acı çekiyorum bu haftada normal midir yoksa doğum yakın mı yatarken dönerken de bu ağrı oluyor baskıyla birlikte. İdrar geldiğinde de baskıyla ağrı hissediyorum
LmnLcheesecake Meltemteriss Banada oldu sol ayağımın üstüne bastıkça hele rahmim bir değişik acıyordu… Sanırım bebek dönmesinden ve yerleşmesinden💖