surprizyumurtam- Selam hamisler bebek kaç kiloya kadar ulaşırsa normal doğum olur hani ağırlığı fazla olursa sezeryanla alırlar mı acaba
Prenses34_annesi surprizyumurtam- hiç bir bilgim yok ama canım içini ferah tut 4 kilo olup doğuran var benim gorumcemin eltisi 5 kiloydu bebeği normal doğurdu 🥰
Hazalaskin surprizyumurtam- benim doktorum kafasının önemli olduğunu kafası çıkacak büyüklükte olursa 4,5 bile doğurturum demişti ama şükür ki kızım 3130 doğdu 3 dikişim vardı sadece
Yagmurmasal Benim bebibişim 4 .2 normal doğdu doktor tam bilemedi ,3 750 falan diyodu 4ten sonrasına sezeryan diyodu çok şükür normal doğdu
surprizyumurtam- Benim de şuan 39+4 ve bebek 4 e yakın dedi doktor 41 e kdr bekleriz dedi normal doğum için ama kilosu artarsa sezeryan dedi napsam ki kilo almasa bebisim