Güzel anneler merhaba 22 gün oldu sezeryan doğum yapalı 15 gündür hicc agrım olmadi yaklaşık bir haftadır pelvik agrım var vajina üstünde tam sezeryan kesi yerinin hemen altında sol tarafta batma tarzında bir ağrı yaşayan oldu mu neden oluyor olabilir