Kader-clk Kızlar aşılamamın 17 günündeyim regli olmadım daha.bugün kan testi yaptırdım acilde sadece sıfır yazıyor referans aralığı hiçbirşey yok.ilk defa böyle birşeyler karşılaştım illa ki 1.20 falan yazardı.normal mi bu durum