Hanifi Daha bugün doktora gittim bu yüzden, sordum ve muayene oldum, birşey yok dedi normal bunlar dedi,
Benimde sağ kasık ağrım oluyor ve özel bölgem de batma hissi yaşıyordum, ishalim de var iki gündür,
İshal geçmeyince ağrılarım da olunca gitti, tahlil yaptı bebeğe baktı, birşey yok herşey yolunda dedi