Kubrabsyg45 199319 kızım olsaydı Asel Mina Oğlum olucak inşallah. Ahlas düşünüyorum. Metehan, Tunahan, Alptuğ, Çınar, Akif, Yunus Emre, bunlar benim düşündüklerimdi
Btlklnc 199319 Kız Balın,Şiir,Pera Erkek bitane bızım belliydi zaten Kutad olucak :) baska erkek ismi hıc arastırmadık inanki
Guzelanne56 199319 kızım olursa koyacağım isimler bunlardı Arya, lina, pera, ada, ceylin Oğlum olucak Kayra koyacağım Karan, Pamir, yamaç da bı ara düşündüğüm ısımlerdı