Minnakelifim03 30 haftalik hamileyim popomda kırmızı bebkler ve catlaklar olustu. Sizce bu neden oldu ve nasıl gecer. Resmen harita gibi olmus ya
Esracim Minnakelifim03 benimde karnimda var malesef geçici değil. Tüm çocukları doğurup estetik yaptırmak lazım sanırım 🙁
Haticemustafa Minnakelifim03 belki dogumdan sonda gecer diye umuyorum bende kimisi geciyormus Allahtan gorunur yerde degil ama genede can skici 😐 Catlak yok ama bendede baya bi kirmizi benekler var
Minnakelifim03 Esracim göğüslerim ve karnimda zaten vardı ama popoda olması cok sinir bozucu gecer insaallah ya