Kızlar ben pazartesi günü serklaj oldum çok şükğr hiç bir şekilde kanama veya lekelenme olmadı ama iki gündür kasıklarımda hafif hafif ağrılarım oluyor serklaj olanlar varsa bilgi verebilir mi acaba tedirgin olmaya başladım da yani serklajdan kaynaklı olabilir mi araştırdım çoğu yerde normal yazıyor böyle bişey yaşayan varmı🙁🫶