Kucuk_melegim Kizlar bugün kasaptan tavuk aldim ve onları paketledim eldivensiz ama sorun olmaz degl mi sadece çiğ et yemek zararli diye biliyordum
Guzelanne56 Kucuk_melegim yanı 32 haftalık gebeyım ve tavuk et ciğer her türlüsünü cıplak el ile doğrayıp etmısımdır sorun yaşamadım
Kucuk_melegim Guzelanne56 unutup hic elini ağzına goturdunmu ben tam hatirlamiyorm dikkat ettm ama suphede kaldm şimdi daha sonrasinda elimi yikadm iyice
Guzelanne56 Kucuk_melegim valla kesın götürmusumdur ben götürmeme ıhtımalım yok poşeti bı an dalgınlığa gelip agzımla büke açtığım oluyor
Kucuk_melegim Guzelanne56 aynen işte bende bian düşündüm nekadar dikkat etsemde aceba parmağımı islattim mi diye yemediğim sürece sorun olmaz herhalde sonuçta bisey yutmuyosun Ve ilk 3 aymi tehlikeli toksoplazma son 3 ay önemli değilmis herhalde
Guzelanne56 Kucuk_melegim ben kurban bayramında et doğradım ve ılk üç ay ıcındeydım korkmayın sonuçta alıp yemıyorsunuz bu kafar panık yapmayın ben çok yaptım ınanın hamılelık zehir oluyor