Kbraldemr 95 tl ödemiştim en son devanlı gitmiyoruk ama asiye hanım ve mürvet hanımı şiddetle öneririm diğerleri de muhakkak iyidir ama yenibosna civarında en memnun kalınan ve bnmde gidip içimi rahatlatan ve ilgilenen en iyi doktorlardandır ikisi de işlerinde cok titizler