Sobb ewet,batma oluyor,kasıntı dıken gıbı batma doktorunuza soyleyın ılac yazıyor bu,esnada,ılıskı yasak ben ıkı kere mantar atlattım korkmayın bisey olmuyor bebeğe,tabı,onlemını alın,en,basımda,ben,bakıyorum akıntı var,bı,gun,snr rengi degıstı,hemen,doktoruma ılac yazdırdım,bırınde,ılac yazdı,dıgerınde,fıtıl fıtıl daha etkılı hemen kesıyor