Kubrabsyg45 23 hafta giriyorum yarın ama 2 gündür uyku uyutmayacak kadar sırt ağrım var. Gündüz bile otururken nefesimi kesiyor. Var mı benimle aynı durumda olan ? Veyahut buna çözümü olan 🥺
Beyzafd Kubrabsyg45 kuzum 23+3 inanılmaz agri oluyor hem belde hem vajinamda üstüne bir de temizlik yapayım diyorum daha kotu oluyor malesef cekicez gibi duruyor umarim doğumdan sonra kalmaz sadece tavsiyem bacak arana yastik koy yat çok rahatlıyorum ben sabah kalmiyor agrim fazla
Eceninanne Kubrabsyg45 ben öyleyim ya 23 haftalik sırtım çok ağrıyor bir şey yapacağım zamn nefesim kesiliyor anında oturmam uzanmam gerek yoksa kendime gelemeyrm Gücüm kesiliyor titriyorum sanki bir sürü iş yapmışım
Busraa6157 Kubrabsyg45 hamileyken olan sırt ağrılarım aklıma geldide çok zordu gece ağlıyordum eşime masaj yaptırırdım 😞biraz belimi sırtımı yastık ile destekler uyurdum biraz iyi gelirdi sende dene istersen canım
Kubrabsyg45 Beyzafd öyle yattım bende canım ama sadece sırt ağrım var o da fayda etmiyor. 😏 Eşim diyor daha yolun başındasn ilerleyen zamanda napcan 😀🤦 vajina da falan hiç olmadı şükür ama sağ göğüs altında göğüs kafesi de yani çok ağrım oluyor sırta vuruyor
Beyzafd Kubrabsyg45 bende de aynı durum bebisler büyüdükçe baskı yapacak agirlasacaklar bence daha da agri olcak umarim kalmaz doğumdan sonra geçer
Beyzafd Eceninanne bende yatıyorum bir de sırt üstü yatmak zararli diyorlar hamileyken ama dümdüz halıya yatiyorum bazen böyle resmen bir şeyler çekiliyor ne yapayım rahatlatıyor
Kubrabsyg45 Eceninanne evet evet bir oturup çay içemiyorum misafirlikte falan koltuk bile bana dar geliyor. Sadece uzanmam gerek 🤦🥺
Eceninanne Beyzafd bende uzaniryrm arada sırt üstü ama vicdanim rahat olmuyor ya ya bisey olursa diye
Kubrabsyg45 Busraa6157 bende yaptırıyorum ama diyorlar yaptırma beline sırtına, rahatlatıyor doğuma hazırlıyor diye 😏 korkuyorum ondan da
Beyzafd Eceninanne bende sezeryan ilk gebelik ama korktuğum icin sezeryana kaciyorum😅 muhtemelen mart başı gelecek kuzum bebisler subat sonu tam 9 ayi dolduruyoruz 1 haftada oyle almasa mart başı falan 🥰🥰🥰
Beyzafd Eceninanne aynen bende kan akımı yavasliyormus bebege giden hemen sol tarafa dönüyorum normalde de yüz üstü yatarim 🤣
Eceninanne Beyzafd bizde normalde 8 mart ama 35 geçsem.bin şükür dicem çünkü ilki erken 31 haftalik dogdu simdide riskim var . Bakalim hakkımızda hayırlısı inşallah. Dua edin bana zamanında gelsin bebisim♡
Busraa6157 Kubrabsyg45 valla erken dönemlerde masaja başladım kızım 40. Haftada doğdu hiç duymamıştım böyle birşey 🤷♀️
Eceninanne Kubrabsyg45 öyle vala ben bazen öyle daralıyorum ki yanıma biri otursa boğuşuyorum sıkıntı basıyor
glnr_21 Kubrabsyg45 bana çok daha erken sordu kramp giriyor mu diye yok demiştim sonra o pelvis kemik ağrısı yaşadım haftalarca be yürüyebildim ne yatabildim kemiklerim sızlıyordu sonra magnezyumu içtim kemik ağrısı kalmadı