Esenturgay Anneler 6 haftalık hamileyim inanılmaz sırt yani kalça üstü yani bel mi oluyor 😂 inanılmaz ağırıyor bıçak saplanmış gibi acaba normal mi ? 🥹 benim gibi olan var mı önerileriniz nelerdir ?
Btlklnc Esenturgay 18+1 im inanır mısın yattıgım yerden kalmamıyorum😕 belim asırı agrıyor hele sag tarafım
HanifeAhmet Esenturgay o haftada olur mu bilmiyorum ama gebelikte bel ağrısı çok normal korkulu rüyamız resmen şuan 35+3 üm ve inan ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum 😔
Esrauysal Esenturgay evet bebiş o haftalar benimde çok ağrırdi ya iş yapsam da yapmasam da eve bi süpürge tutsam bile sanki bişey yapmış gibi kopacak gibi ağrırdi zamanla geçiyor kzuum
Esenturgay Btlklnc benim daha 6 haftalık korkuyorum hic bir pozisyonda rahat değilim sanki tutulmuş gibi belim 🥹🥹
Btlklnc Esenturgay ben sırt üstü yatınca cok rahatsız oluyorum. Yan yatıp bacagımın arasına yastık koyuyorum o biraz rahatlatıyor dene istersen
Beyzafd Esenturgay 23+3 bu daha hiç bir sey diyeyim sana seninki şimdiden başladıysa ALLAH yardımcımız olsun bacağının arasına yastik koy canim ben çok rahatlıyorum sabaha kadar 😁😁
Esrauysal Esenturgay ne demek bebeğim çok yenisin daha neler karşılayacak seni😂bende senin gibi yazıyordum hemen buraya hala da yazıyorum ilk defa yaşayinca😂