Birannebebek 1 saat arayla ölçüm yaptım 13 7 di Tekrar ölçtüm 15 8bucuk dokuza yakın Bı bakar mısınız yardımcı olur musunuz
busrasarii Bildiğim kadarıyla yüksek tansiyon risk acile gitmenizde fayda var benim 13-8.5 çıkıyordu ilaca başladım ve doktorum yükselirse haber vermemi istedi sizin bayağı yüksek çıkmış beklemeyin derim
Zeynepbsr Yüksek tansiyon hem anne hem bebek açısından ciddi ve riskli bir durum mutlaka hastaneye gitmelisiniz