CnsBes Değerlerim çok yavaş artıyor, gecikmenin 4.günü 248 ondan 6 gün sonra 461 2 gün sonra 679 çıktı. Doktorum dış gebelik olabilir acil muayene olman lazım dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı süreç nasıl ilerledi.
_almirasmom CnsBes ben yasadım dıs gebelık :/ benım kanamalarım basladı baslamasına ragmen degerım hala yavas yavaş yukselıyordu avrupadaydım doktorlar mudahele etmedı 3 hafta kadar cektım kanamalar sancılar turkıyeye geldım acıl kürtaj ve kemoterapi ıgnesı oldum 1 ay resmen dıs gebelıkle mucadele verdım :(
Rmysbyzt CnsBes merhaba ben yaşadım maalesef başta kanamam oldu sınra kahverengiye döndü doktorlar anlamadı değer güxel yükselmişti gözükmesini beklediler hep. Ben ameliyat oldum sol tüpüm alındı
bitterciko CnsBes beta artışım çok iyi olduğu halde bana da dış gebelik dendi cumartesiye kadar bekleyeceğiz . Eğer bebek gözükmezse ona göre hareket edeceğiz dedi
CnsBes _almirasmom ameliyat gibi birşey mi oldu? Henüz kanama sancı vs. Yok ama bnde korkmaya başladım.
_almirasmom CnsBes kürtaj oldum doktor uyuttu rahımı temızlemıs uykudayken de kemoterapi ıgnesı yapmıs kalcama :(
kaderbylozturk CnsBes ben ameliyat olduö kanamam vardı sonra deger 1900 e kadar cıktı sonea dusmeye baslAdı kese gozukmedı 30 a kDar dustu baktırmadım 1.5 ay sonra kanamam basladı bas donmesi ve regli gibi kAnama regli sandım iç kanama geçiriyormuşum tüpümün birini aldılar 4 ay sonra tekrar hamile kaldım
Rumish58_Reyyan Bende yaşadım 8. Haftaya kadar bekledik dağa sonra anestezi altında kürtaj oldum 6 ay sonra yine hamile kaldım üzülme Allah vermiyorsa vardır bir bildiği 🥰
CnsBes Geçmiş olsun çok zor psikolojik olarak. İkinci gebeliğim bu ilkinde bambaşkaydı 4. Gün gecikmede öğrenmiştim 5.gün ultrasonda keseyi görmüştük. Bu farklı olunca insan korkuyor.
kaderbylozturk CnsBes buarada bıldıgın açık sezeryan gibi ameliyat oldum gören hatta sezeryan mı oldun dıyor
kaderbylozturk CnsBes 2 ay korunduk 2 ay sonrada işte oldu cok sukur birde tüpüöün alındıgı yumurtadan hamıle kaldım yanı tüp olmasada diğer tüpten girip dölleniyor