Durumlar nedir kizlar ben artık doğurmak istiyorum ya. İkinci sezaryanim olacak. En başlarda korkmuyorum hic. Sonra bi kolestaz süreci atlattım hastanede yattim vs. Son 2.3 haftadır doğumdan çok korkuyordum. Ama şimdi korkum gitti artık doğrayıp diye geziyorum. Olsun bitsin bian once diyorum. Her hafta hastaneye gitmekten yoruldum ya bebeğimi sağlıkla alıp evime gelmek istiyorum. Son haftalar ne zormuş böyle unutmuşum zorluğunu 3 yılda. Ankara sehir hastanesine gidiyorum. Pazartesi kontrolüm var alırlar mı acaba ya 39 a kadar beklerler mi. Artık alsalar keşke.