adehuS Kızlar 9 kasım akşamı normal doğum yaptım iç dış çok dikişim var ve çok afedersiniz büyük tuvalete çıkmaya korkuyorum dikişlere bişey olur diye. Aynı durumda olanlar ne yaptınız lütfen bana bi akıl verin😭
cennetinsusu adehuS Canım bende çok korkuyordum büyük tuvaletten ama geldiyse yap. Yapınca sorun yaşamamıştım. Eğer yapmazsan kabız olursun o daha da zorlar dikişlerini.
Nazlcnkys6638 adehuS ben de aynı durumu yaşadım eşim hastahaneye danıştı lavman önerdiler onu kullandım 5 dakikada rahatlamıştm
Kelebekk-0307 adehuS büyük tuvaletiniz geldiğinde tutmayın sakın aksine daha kötü olur bilginiz olsun doktorunuz kabız olmamanız için ilaç vermedi mi söylemedi mi
Nrkzy adehuS sizi çok iyi anlıyorum ben doğumdan sonra çok kötü kabız olmuştum ağla ağla çok kötü oldum bol bol hoşaf için kabız olmamak için su tüketin ben ihmal ettim kabız oldum en son fitil kullanmak zorunda kalmıştım
Nrkzy adehuS klozet kullanın mümkünse sakin sakin oturun acele etmeden yapmaya çalışın yürüyüş yapabiliyorsanız yürüyüş yapın bağırsakları çalıştırır