Asliormanci Sema5844 ben ilk gebeliğim problemli olduğu için ikincide aceleci davrandım ve erken gittim 5+6 da karında kalp atışını gördü doktorum ama dinlerken çok derinden geliyordu çok küçük olduğu için alttan muane istedim ve baktık öyle net duyduk
Oznur1997 Merhaba bugun test yaptim ve pozitif ama kalp atisi duyulmadi son adet tarihime gore 6 + 4 1 hafta sonra cagirdilar duyulurmu sizce
Bilgeaknn Kızlar ben ilk muayeneme ptesi gideceğim 5+4 olacağım 🙏 sizce kese ve kalp atışı duyulur mu