Gul3234 Merhaba kızlar bebeğim doğdu emiyordu sonra sürekli uyumaya başladı emme refleksi azalmaya başladı ve ögürüyordu mama verdiler şimdide yoğun bakıma aldılar böyle birşey yaşayan var mı