Hayırlı akşamlar hanımlar ben 32 haftalık hamileyim bu aralar karnımın alt bölgesinde çok ağrı oluyor yürürken çok zorlanıyorum yatakda dönerken de öyle bebeğim gün içinde hareketli hep hissediyorum çok şükür ama çok sert hareketleri yok randevu zamanına daha olduğu için doktoruma soramadım bu konularda bilgili anneler bana yazarmisiniz 🥰