Ebrarkk benim anlamadığım kısalan herkese atıyolar açılma beklemeden. Doktor erken doğumu tetikleriz diye atmadı bana 20. Haftada falan belliydi benim. Zamanda aynı kalacağına düştü iyice.
Sen açılmanı hissetmiş miydin? Yani ne biliyim ağrı sızı bebekte kasılma olarak?
Benimki sürekli kasılıyodu ilaç almama rağmen o 15 gün içinde 8 mm birden kısalmış ilacın saatini arttırınca 3 mm kısalma olmuş