Kirmizibalik1 kötü konuşmak istemiyorum kadın doğum hakkında çünkü adı üstünde dogum herkesin kendine özel oluyor yani orda kötü bir doğum olmuşsa oraya özel değil özel hastaneye de gitse aynı şeyleri yaşayacaktır çünkü doğum anneyle bebek arasında olan bir durum ben o yüzden milletin dediğine bakmiyorum
Hastane temiz, odalar çoğunlukla tekli özellikle sanci odası, ekipman yeterli, ve etraftakiler ilgili daha ne isteriz ki devlet bile denmez buna çünkü çoğu devlette kadın doğum acılı yok normal acil var o yüzden çok çok iyi ve dediğin gibi ozellere taş çıkartır 4 arkadaşım orda dogum yapti biri memnun kalmadı beni kestiler dedi sebebini sordum bebek normal doğum gelmiş ama ıkinmadığı icin bebegin kalp atışlarını düşmüş acil sezeryana almış bunda ebenin bir suçu yok ki yani özele de gitse olacağı varmış diğer arkadaşlarım çok memnun sancıyı tek kişilik odada çekiyorsun refakatçi bir kişi bayan kalıyor eşler ziyaret saatinde girebiliyor eğer normal doğumda sancıyı çektiğin yatak çatal şeklini alıyor orda doguruyorsun eğer sezeryansa ameliyathanede doğum sonrası eğer yoğunluk yoksa tek kişilik odada kalmaya devam ediyorsun eğer varsa doğum sonrası iki kişilik odaya geçiyorsun ama sancıyı tek kişilik te çekiyorsun doktorların hepsi iyi acil kadın doğum doktoru oluyor zaten en ufak şeyde hemen ordalar ultrason goruntusu çoğunluk vermiyor ama sen rica et verenler de var muayeneye bir kişi giriyor oda siz. Randevulari takip ederseniz bulursunuz her sabah saat 10 da girip bakın ay sonu yenileniyor randevular genelde bu şekilde