Sobb Deryadeniz63 ya başka bir sorun olmasında bebise birsey olmasın sağlıklı olsun insan ister istemez tedirgin oluyor.
Meloo14- Ya bende de oluyor belime ağrısı vurdu regl ağrısı gibi sırt üstü uzandığım da sol tarafım da bir yumru gibi sertlik oldu normal midir korkmam gerekir mi? İlk gebeliğim de tam bilmiyorum o yuzden endişe duydum.
Sobb Meloo14- benimde ilk ama sendeki gibi şeyler olmadı genelde kasik ağrısı ve karnımın altında ağrı oluyor bilenler yazsa keşke
Meloo14- Sobb Ya benim de ilk defa oldu sonradan kendi kendine geçti, ben vajina ağrısı falan hiç yaşamadım rahat geciyor cok sukur tek o anlattığım oldu ama forum da görüyordum vajina ağrısını yaziyorlardi