Benim tüp bebek başta progestan dex iğne kullaniyodum sonra doktorum Progestan hap başlattı rahim ağzı kisaligim vardı sabah akşam içiyorum yan etki yapmadı fitil olarak da lutinus kullanıyorum hap işe yaradı hatta 22 mm den 29 oldu bir haftada kanamam da oldu hala devam ettim ağızdan 3 aya kadar da kullanıcam eğer yan etki yaparsa vajinal da kullanbilirsin demişti ama bana öyle belirli bi yan etki yapmadı