Epiduralli normal doğum yapmış biri olarak asla önermiyorum. Tabi kişiden kişiye değişir. Ben kendi deneyimimi aktarıyorum sadece. Çok iyi geçenler vardır elbette.
Asla sancı geldiğini hissetmedim ve öyle boş boş ıkındım. Hatta ıkınmaya çalıştığım zamanlar dahi ıkındığımı hissedemedim. Sanki sadece kollarımı sıkıyordum. Sonrasında bebeğim vakumla çekilmek zorunda kaldı. Bebeğim doğunca ağlamadı. Doktorlar odaya koştu. Nefesiz doğdu. Yoğun bakıma alındı. Ama 2 saat kadar durdu. Doğumda çok yorulmuş yavru kuşum. Doğumdan sonra doğum anında pis su yuttuğu için hastanede yattık 1 hafta kızımla. Bunların tek sebebi epiduralden dolayı sancıyı hissetmemem. Sancım az olsun diye çocuğumun canımızdan oluyordum 😭 hatırladıkça ağlarım. Pişman olurum. İlk doğum biraz cahilliğe geliyor sanki. Suan yine 38 haftalık hamileyim. Herşeyi en doğal şekilde akışına bırakacağım