ruzgar0121 spinal iğnesini hiç hissetmedim kendinizi kasmayın gerçekten cok kısa sürüyor benım tansiyon sorunum vardı tansiyonum düşmüştü aşırı derecede uykum gelmişti esniyip duruyordum hemşirede tansiyonun düşmüş deyip şırıngayla bi ilaç verdi gözlerimin önü açılmıştı uyuşukken bişey hissetmiyosunuz çekiştirmeler oluyor ama his yok yani bebeği çıkartırken göğüsümde bi baskı hissetmiştim okadar , dikişlerde uyuşukluk geçince ilk kalkış biraz zor oluyor sadece yürürken oturup kalkarken zorlandım ama 1 haftada toparlandım bolca yürüyüş yaptım evin içinde , doğuma giderken stres yapmayın bebeğiniz doğunca yanağı yanağınıza değdiği zamanki anı o kadar güzelki sağlıkla gelsin bebişiniz❤️