Melliiii Kızlar gebelik düşünüyorum ama 46 cm kistim var kistle hamile kalanınız oldumu eğer kalırsam düşükle sonuçlanır mı dıye de korkuyorum dah önce hamileydım ve düşük olmuştu
mcansum Melliiii 46 cm nasıl ya .. bende 4cm demişlerdi bi oğlum var bi kaybettiğim var duan hamileyim sanırım biraz oluyormuş ama neye göre bilmiyorum açıkçası önce bunlardan kurtulmanızda fayda var bence eğer bu kadar büyükse
_edakrsu22 Melliiii benim 2.3 tane varmış ama boyutunu hatırlamıyorum kisti öğrendikten 1 ay sonra hamile kaldım ilaç falan kullanmadım şuan 33 haftalik hamileyim çok şükür sorun Yok
Bzdmr Melliiii 46 cm fazla büyük değil mi? Bende de 2 miyom birde yumurtalığımda kist var evlendiğim ay hamile kaldım ve hamileliğimle birlikte kist ve miyomlarimı öğrendim hiç belirtimde olmamıştı o yüzden bilmiyordum
ikinciannelikheyecani canim benim sagda 5 cm solda 4 cm kist var dendi bundan iki ay once.suan bir ay 3 gunluk hamileyim insallah sana da nasip olur
ikinciannelikheyecani Melliiii sogan kuru canim sabah aksam sogan kaynattim suyunu ictim 15 gun faydasi oldu diye dusunuyorhm