catandgirlmom Haftama gireceğim 00.00 da dün ve bugün arada kasıklarıma sancı gibi iğne batması gibi birşeyler oluyor? Olan var mı böyle bir şey?
HanifeAhmet catandgirlmom 4.haftadan başladı şuan 35+3 asla geçmedi o ağrılar hep kasıklarım ağrıyor üşütüyor da olabilirsin belki ayaklarını hep sıcak tutmaya çalış çorap giy mutlaka
Mry123 catandgirlmom bende tam bunu araştırıyordum. Ve post açtım az önce. Tam 12 haftalığım pazartesi muayenem var ama çokkk korkuyorum bir an önce pazartesi olsun istiyorum panikten ölmek üzereyim. Durduk yere başladı bi kaç saattir belim baya ağrıyor ve kasıklarım ağrıyor. Kaç gündürde bebeği bildiğiniz vajinamda hissediyorum inşallah bir sıkıntı yoktur doktoruma yazdım sancım var diye ama cevap vermedi😒
Papiiii catandgirlmom bende 12 haftadayim valla ne yalan soylim badindan beri kasik agrim yok benim cok sukur ama olmasi gayet normal rahim buyuyor bebek buyuyorr cok asiri dayanilmaz olmadigi surece sorun yok
catandgirlmom Mucizem33 aynen benimde sağdada solda da bebeğin olduğu yerde oluyor gibi geldi bağırsakta da biz mi anlamıyoruz yoksa
Mucizem33 catandgirlmom ay bilmiyorum ki ara ara oluyor ama bende bebek gayet sağlıklı dedi doktor. Ben tecrübeli degilim ki unuttum gitti😄
Ysmnrn 15 teyim surekli var. doktora soyledim hamile olmayasin diyip guldu. Her degisikligi agri olarak yasayacaksin, kanama olmasin yeter dedi.
catandgirlmom Ysmnrn hahah doktorunuz çok iyimiş 😂 bana da kanama olmadığı sürece korkma demişti ama resmen sancı gibi korktum yine de
Mehtapsrkn HanifeAhmet Benimde 5 haftalık daha yeni öğrendim kasıklarım çok ağrıyor korkuyorum bir şey olacak diye
catandgirlmom Mry123 benim belde değilde bebeğin olduğu yerde iğne batması gibi saplantı 🥺 aslında normal biz çok dert ediyoruz
catandgirlmom Mehtapsrkn 5. Haftalar çok yeni bendede çok oldu 8-9 a kadar oldu sonra geçmişti bugün başladı
Mehtapsrkn catandgirlmom Bilmiyorum bazen belime iğne batar gibi oluyor bazen ani kasık sancıları ilk bebeğimiz 1.5 yıldır istiyorduk şükür nasip oldu aşırı tedirginiz
catandgirlmom Mehtapsrkn iyi düşünelim iyi olsun her şey benimde ilk en ufak şey korkutuyor işte doktor sorun yok desede insan güvenemiyor 😍 allahım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bebeklerimize ve isteyen herkese inşallah
catandgirlmom Papiiii ne güzel maşallah ❤️ Benim ilk haftalardada ağrılarım olmuştu hamileliği kolay geçenlerden değilim mide bulantıları falan herşey var 😂 evet normal diyor doktorlarda ama insan korkuyor aynı haftada aynı şeyleri yaşayan olduğunu bilince güç alıp daha çok inanıyorsun normal olduğuna 😅