Ya bayağı paranoyak gibiyim eşimle aram gayet iyi bir aldatma felan söz konusu değil ama ben sürekli düşünüyorum hamilelikten hormondan felan diyorlar öncesinde hiç böyle değildim bu düşüncelerim olmazdı şimdi en ufak hareketten huylanıyorum durduk yere düşünüyorum kafama takıyorum günlerce 27+6 haftalığız anlamadım gitti böyle olan var mı bir de birisine sinirlenip kafayı takınca tam takıyorum o insana uzun süre gıcık oluyorum Bu da yeni bir şey 🤣🤣