SemaSvariKolgu İyi akşamlar arkadaşlar nasip olurda benim doğumum Kasım sonu Aralık başı hastane için pike takımı almayı düşünüyorum.Sizin hastane çantası listenizde var mı?
Fatmasnny SemaSvariKolgu daha önce 1 gece hastanede yatmıştım. Gayet temizlerdi o yüzden ben koymadım