Gamzeygc Ultrasonda doktor bakarken dikkat ediyorum bayagı aşagıda tutuyor ve orda gözüküyor bebek.. Göbek deligimin altında yani yukarda olması gerekmiyor mu ?
Gamzeygc BBuseY yaa tesekkür ederim canım o anki heycanla doktora sormayı unutuyorum 😅 Sonradan hep kafama takılıyor iyi sevindim çok tesekkür ederim Allah razı olsun 🤲🏻
BBuseY Gamzeygc rica ederim canım🤗 2 gün önce sağlık ocağına gittim hatta kalp sesini dinleyeyim diye oda göbekten aşağıda buldu bebişin kalbini 🥰