Kese boyutuna göre 6+6 , regl tarihine göre 8+4 teyim. Yolk sac geçen hafta göründü bebeği henüz göremedim. Bugün fikir almak adına başka bir doktora gittim progestanım 7,6 beta hcg 25500 çıktı. Bebeğin gelişimine katkı sağlaması için progesteron fitil verdi. Sizce bir zararı olur mu ? Kullanan hamişlerimiz destek verebilir mi ??